دانلود(سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی)

سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی|42031288|aoc40093965|سازمان,رهبری سازمان,سیاه چاله های سازمانی,مدیریت سرعت گیرهای سازمانی,دانلود مقاله سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی,سیستم همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش,فروش فایل,انجام پروژه و پایان نامه,fileina,خرید تحقیق و مقاله,فروشگاه ساز فایل,فروشگاه فایل
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

سیاه چاله های سازمانی نقاط بسیار قدرتمندی هستند که قادرند به مرور زمان به سازمان ها آسیب رسانند، بسیاری از سازمان ها تحت تاثیر عادتهای فردی یا سازمانی، مسائل غیر مهم و روزمرگی هایی قرار دارند كه عملا نیرو و ظرفیت بالقوه آنها را كاهش می دهد؛


مشخصات فایل
تعداد صفحات10حجم0/175 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
سیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی مقدمهسیاه چاله های سازمانی نقاط بسیار قدرتمندی هستند که قادرند به مرور زمان به سازمان ها آسیب رسانند، بسیاری از سازمان ها تحت تاثیر عادتهای فردی یا سازمانی، مسائل غیر مهم و روزمرگی هایی قرار دارند كه عملا نیرو و ظرفیت بالقوه آنها را كاهش می دهد؛ رفتارهایی مزمن و مسدود كننده، توقعات شغلی، سبک مدیریت و.. كه جریان كار در سازمان را كند نموده و فرایندهای سازمانی را مختل می كند؛ این ها همان سیاه چاله های سازمانی یا سرعت گیر های سازمانی هستند.سرعت گیر ها نقاط مشخصی هستند، که به راحتی قابل مشاهده می باشند و نیاز به شناسایی ندارند، اما جالب است بدانیم که سیاه چاله ها برای اکثر مدیران ناشناخته اند. و این عدم آشنایی منجر به ایجاد شکاف و بروز فعالیت های نامطلوب می شود که در دراز مدت منجر به تباهی سازمان می گردد. هدف این مقاله بررسی علل و چگونگی ایجاد سیاه چاله ها و سرعت گیر ها در سازمان ها و راهکارهایی جهت بهبود اوضاع می باشداین مقاله قصد دارد در پاسخ به این سوال كه « سیاه چاله ها در كجای سازمان قرار دارند؟ چرا و چگونه بر عملكرد سازمان تاثیر می گذارند؟ یافته های از قبیل، پنهان كاری كاركنان، مبادلات محرمان؛ سیاست های منابع انسانی و.. حكایت دارد. مهمترین وظیفه مدیران سازمان های امروزی شناخت این پدیده جهت پیشگیری و یا درمان آن می باشد. کلمات کلیدی:سازمانرهبری سازمانسیاه چاله های سازمانیمدیریت سرعت گیرهای سازمانی اصطلاح سیاه چاله:اصطلاح سیاه چاله قدمت چندانی ندارد، جان ویلر دانشمند آمریکایی این واژه را بر سر زبان ها انداخت. ناحیه ای از فضا – زمان که با آنچه افق رویداد می نامیم محدود شده است و امکان ندارد از آن چیزی از جمله نور به ناظری دور دست برسد. افق رویداد یعنی مرز ناحیه ای از فضا - زمان که گریز از آن امکان پذیر نیست.پس چگونه می توان به آشکار سازی آن امیدوار بود؟ این امر درست مثل این است که در یک زیرزمین مخصوص زغال سنگ، دنبال یک گربه سیاه باشیم. البته راهی وجود دارد، حفره سیاه همچنان بر اشیایی که در مجاورتش قرار دارند، نیروی گرانش اعمال می کنند. متخصصان معتقدند همچنان بهترین راه مشاهده یک سیاه چاله استفاده از ابزار اشعه X و جستجوی آنها توسط اشعه X است. فهرست مطالبسیاه چاله ها و سرعت گیرهای سازمانی: 1چیستی سیاه چاله ها در سازمان: 2چرایی سیاه چاله ها در سازمان: 3بعضی از علل بروز سرعت گیرها در سازمان: 3مهمترین علل بروز چاله ها و سرعت گیر ها "خطا" می باشد: 5چگونگی ریشه کنی سیاه چاله ها و سرعت گیرها در سازمان: 6رهبری تغییر از طریق قدرت 7رهبری تغییر از طریق استدلال 7رهبری تغییر از طریق بازآموزی 7مهمترین اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن جهت رفع مشکل شامل : 8همچنین راهنمایی های زیر می تواند به جلوگیری از سیاه چاله ها و سرعت گیرها کمک نماید: 8نتیجه گیری: 9منابع: 10




"